مهم نیست در چه صنعتی فعالیت می کنید، یک وب سایت با طراحی خوب تصویر حرفه ای شما را در اینترنت ایجاد می کند.

شما می توانید وب سایت های زیادی را در اینترنت پیدا کنید که با نیازهای شما مرتبط هستند، اما آیا همه آنها قابل اعتماد هستند؟!

شرکت های حرفه ای وب سایت های خود را با اطلاعات مهم و ضروری، نمونه کارها، خدمات و حتی توصیه های مشتریان قبلی پر می کنند. این موضوع ندانسته اعتماد کاربران را جلب می کند.

بنابراین داشتن یک وب سایت تجاری و قالب فروشگاهی برای هر کسب و کاری مهم است.

ساده ترین و سریع ترین راه برای راه اندازی وب سایت های شرکتی یا تجاری استفاده از قالب های انعطاف پذیر و قابل تنظیم است.

قالب ها ویژگی ها و تنظیمات مختلفی دارند که باید بر اساس نیاز و نوع کسب و کار خود انتخاب کنید.

وب سایت شرکت چیست؟

با یک وب سایت شرکتی می توانید برند خود را در اینترنت به کاربران معرفی کنید. راه اندازی یک وب سایت شرکت به شما کمک می کند تا کسب و کار محلی خود را به یک ویترین جهانی تبدیل کنید و محصولات و خدمات خود را به کاربران جهانی نشان دهید.

در مورد تبلیغات، صفحه اصلی وب سایت شرکت شما به صفحه فرود تبدیل می شود.

برخلاف وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک و وب‌سایت‌های فروشگاهی، وب‌سایت‌های شرکتی با هدف فروش خدمات و محصولات آنلاین راه‌اندازی نمی‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها از وب‌سایت‌های شرکتی برای تبلیغات استفاده می‌کنند و تأثیر اولیه بر بازدیدکنندگان ایجاد می‌کنند.

وب سایت یک شرکت معمولاً با عنوان یا لوگوی شرکت شروع می شود و به دنبال آن اطلاعات مختصری درباره شرکت در صفحه «درباره ما» ارائه می شود.

این بخش از وب سایت شما اولین قسمتی است که بازدیدکنندگان می بینند و رتبه بندی می کنند. این صفحه در واقع صفحه اصلی وب سایت شماست. در این بخش می توانید اطلاعاتی در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، مشتریان قبلی و مجموعه خود را توضیح دهید.

در صفحه سرویس می توانید در مناسبت های مختلف مانند جشنواره ها یا جشن ها پیشنهادات تبلیغاتی را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

وب سایت کسب و کار شما باید به صفحه تماس با ما ختم شود. در این صفحه باید اطلاعات تماس مانند شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل و آدرس صفحه شبکه های اجتماعی را وارد کنید. آدرس شرکت و غیره

باید مراقب باشید که اطلاعات نادرست را در این صفحه وارد نکنید. زیرا باعث کاهش اعتبار شرکت شما می شود. هرچه اطلاعات تماس کاملتر و دقیق تر باشد، بهتر است. هر چه مشتریان راحت تر با شما تماس بگیرند.

ویژگی های وب سایت های شرکتی

در طراحی سایت این شرکت باید قالبی را انتخاب کنید که کار با آن راحت باشد و ارتباط خوبی با کاربر داشته باشد.

الگوهای وب سایت شرکت باید اطلاعات مهم را برجسته کنند. همچنین وب سایت را با اطلاعات اضافی و غیر ضروری شلوغ نکنید. اکثر کاربران طراحی ساده را دوست دارند. صفحه اصلی وب سایت باید تا حد امکان ساده باشد.

طرح های سازمانی باید پاسخگو باشد. با توجه به روند مداوم کاربران تلفن همراه، اکثر ترافیک وب سایت از کاربران تلفن همراه است. بنابراین تهیه قالب های ریسپانسیو برای طراحی سایت شرکت بسیار حائز اهمیت است.

قالب های وب سایت شرکت Zhaket باید شامل یک صفحه تماس باشد تا دسترسی کاربران به مدیران شرکت آسان تر شود.


اگر می خواهید یک وب سایت تجاری برای کسب و کار خود ایجاد کنید یا یک قالب بخرید، می توانید به قالب های فروشگاه دارکوب مراجعه کنید. با انتخاب قالب مورد نظر از فروشگاه قالب دارکوب و سفارش طراحی سایت خود به شرکت دارکوب، بهترین و با کیفیت ترین طراحی سایت را دریافت خواهید کرد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید از خدمات پشتیبانی فنی دارکوب استفاده نمایید.

یک وب سایت شرکتی چقدر برای شرکت من اهمیت دارد؟

ایجاد وب سایت های شرکتی راهی ارزان برای جهانی کردن هر کسب و کاری است. می توانید افرادی را پیدا کنید که خدمات و محصولات شما را در اینترنت جستجو می کنند. در این صورت ایجاد یک وب سایت شرکتی به پل ارتباطی بین شما و کاربرانتان تبدیل می شود. با جهانی شدن کسب و کار شما، فرصت بسیار خوبی برای رشد و توسعه کسب و کار شما وجود دارد.

اما برای رشد بهتر، به یاد داشته باشید که از هر کانال آنلاین برای معرفی شرکت خود به مصرف کنندگان استفاده کنید. امروزه بسیاری از کاربران زمان خود را در محیط های رسانه های اجتماعی سپری می کنند. بنابراین باید از این فرصت به نفع کسب و کار خود استفاده کنید و در شبکه های اجتماعی فعال باشید و همچنین به انجمن های آنلاین بپیوندید.

طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت های فروش با هدف فروش ایجاد می شوند. محتوا، خدمات بازاریابی و خدمات مشتری برای افزایش نرخ تبدیل در وب سایت های خرده فروشی ضروری است.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک عالی ضروری است.

کاربران تمام قسمت های مهم سایت شما را در کمتر از 3 ثانیه می بینند و تصمیم می گیرند که آیا به سایت شما ادامه دهند یا خیر.

طراحی زیبا و کاربردی برای شرکت شما اعتبار ایجاد می کند. طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما اگر به خوبی انجام شود، تضمینی برای تکرار کاربران و مشتریان بالقوه است.

کاربران رنگ ها، فونت ها و گرافیک ها را بر اساس ترجیحات شخصی خود رتبه بندی می کنند. قالب وب سایتی که انتخاب می کنید، اگر از اصول طراحی پیروی کند، می تواند به رشد کسب و کار و فروش بیشتر شما کمک کند.

چگونه یک قالب برای سایت خرید انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید وبسایت فروشگاه اینترنتی شما منحصر به فرد باشد، باید در طراحی و انتخاب قالب آن دقت کنید.

قالب ها فرآیند طراحی را بسیار آسان تر می کنند.

اگرچه زیبایی مهم است. اما جدا از زیبایی، قالب وب سایت فروشگاهی باید دارای مجموعه ای از امکانات باشد تا در ارائه تجربه کاربری موفق تر باشد.

چگونه قالب های وب را ذخیره کنیم؟

انتخاب قالب مناسب برای فروشگاه دیجیتال کار آسانی نیست. برخی از ویژگی های قالب های وب سایت فروشگاهی ما عبارتند از:

سفارشی کردن قالب های فروشگاهی باید آسان باشد.

از آنجایی که کسب و کارها دائماً در حال پیشرفت هستند، وب سایت شما نیز باید تغییر کند تا با پیشرفت ها سازگار شود. قالب وب سایت فروشگاهی باید بسیار انعطاف پذیر باشد. شما باید بتوانید طرح‌بندی صفحه، توضیحات محصول، تصویر محصول، فرآیند تسویه‌حساب و در نهایت ظاهر و احساس ویترین دیجیتال خود را تغییر دهید.

قالب های وب سایت فروشگاهی باید سازگار با موبایل باشد

چند سال پیش گوگل رسما اعلام کرد که ریسپانسیو بودن یکی از ویژگی های وب سایت هاست. در حالی که پاسخ گویی برای همه وب سایت ها ضروری است، شاید این ویژگی در مورد قالب های وب سایت ذخیره سازی و تجارت الکترونیک مهم تر باشد. اگر می خواهید از طریق فروشگاه تجارت الکترونیک خود فروش بالایی داشته باشید، باید از قالب های ریسپانسیو استفاده کنید.

طبق تحقیقات، 49 درصد از کاربران از تلفن همراه برای خرید آنلاین استفاده می کنند.

سازگاری بهتر با مرورگرهای مختلف

کاربران برای دسترسی به فروشگاه آنلاین از مرورگرهای مختلفی استفاده می کنند. قالب وب سایت فروشگاه شما باید برای همه مرورگرها در دسترس باشد.

صفحه به سرعت در حال بارگذاری است

بر اساس گزارش ها، اگر یک صفحه تجارت الکترونیکی بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، 50 درصد از کاربران صفحه را ترک خواهند کرد. بنابراین صفحات وب سایت های فروشگاهی باید روشن باشند. این امر از طریق طراحی مدرن امکان پذیر است.

چرا هنگام طراحی سایت باید از قالب استفاده کرد؟

وب سایت ها باید با کدنویسی و از ابتدا یا با استفاده از قالب های طراحی ایجاد شوند. استفاده از قالب ها برای طراحی وب سایت راه حلی سریعتر و آسانتر از ایجاد یک وب سایت با کدنویسی است.

قالب وب سایت یک صفحه از پیش طراحی شده است که کاربران می توانند از آن برای افزودن محتوای متنی و تصویری خود به یک قالب برای ایجاد یک وب سایت استفاده کنند. قالب های وب سایت نیاز به استخدام طراح و توسعه دهنده وب سایت و کدنویسی را برطرف می کند.

انتخاب قالب طراحی سایت یکی از مهمترین تصمیمات صاحبان کسب و کار است. عوامل زیادی در انتخاب نمونه دخیل هستند. برخی از این عوامل عبارتند از: نوع وب سایت، امکانات مختلف موجود در قالب طراحی وب سایت و گزینه های سفارشی سازی، تجربه و سطح دانش طراح وب سایت در ویرایش قالب ها، بودجه و ....

اگر به دنبال یک قالب حرفه ای و بی نقص با طراحی جذاب و زیبا برای طراحی سایت تجاری یا فروشگاهی خود هستید، برای انتخاب قالب برای وب سایت فروشگاهی یا تجاری خود می توانید به فروشگاه قالب دارکوب مراجعه کنید. فروشگاه قالب دارکوب دارای تعداد زیادی قالب با طراحی و کارایی متفاوت است که همگی توسط دارکوب و مطابق با آخرین استانداردهای طراحی جهانی تولید شده اند. تمامی قالب های فروشگاهی دارکوب ریسپانسیو بوده و توسط شرکت ارائه شده است.

چگونه یک قالب مناسب انتخاب کنیم؟

قبل از انتخاب یک قالب برای وب سایت شرکت یا کسب و کار خود، باید نکاتی را در نظر بگیرید:

ساختار وب سایت، عملکردها و روش نمایش محتوا به فرمت انتخاب شده بستگی دارد. به همین دلیل باید مدل و طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

لایه ها و چیدمان ها تعیین می کنند که چگونه محتوا در یک صفحه وب نمایش داده می شود.

عرض کل صفحه و عرض جعبه

قالب های امروزی دارای دو نوع عرض محتوا هستند. عرض کامل و عرض جعبه.

در طراحی تمام عرض، پس زمینه به عرض کامل صفحه نمایش رایانه شما کشیده می شود. طرح های تمام عرض بسیار محبوب هستند و در طراحی های واکنش گرا و وب سایت های گرافیکی سنگین به خوبی کار می کنند. این یک طراحی مدرن است.

عرض کادر سمت راست و چپ محتوای شما خواهد بود. این نوع طراحی برای وب سایت های تجاری بهترین است. این طرح ها سنتی هستند.

لایه بالایی

عنوان صفحه معمولا اولین چیزی است که کاربران می بینند. توالی عنوان بسیار متفاوت و متنوع است. برخی از هدرها برای نمایش یک تصویر ساده مانند لوگو استفاده می شوند، در حالی که برخی از هدرها برای نمایش تصاویر، فیلم ها و غیره ساخته شده اند.

ناوبری آسان

قالبی که انتخاب می‌کنید باید ساده و آسان برای پیمایش باشد تا کاربر بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را در صفحه وب پیدا کند.

سیدفوت

یک قالب وب سایت نیز باید دارای بخش فوتر باشد. این بخش عموماً برای ارائه و ذخیره اطلاعات تماس و آدرس شرکت برای کاربران استفاده می شود.