دبی که به عروس خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. به همین دلیل دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. اگر به دبی بروید، ساختمان های بی نظیری مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحرای نبی را خواهید دید که در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به خاطر بسپارید. در ادامه باید به حقایق ذکر شده به طور کامل پرداخته شود.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

توجه به آب و هوا قبل از سفر به دبی ضروری است. این شهر در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. به همین دلیل هوای این شهر معمولا گرم است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند این هوا مساعد نیست و وجود رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در اواسط بهار و تابستان هوا به شدت گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای هوا حدود 48 درجه سانتیگراد است.

از نوامبر تا پایان فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا پایان فوریه است.در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید از شنا در سواحل زیبا و جذاب دبی لذت ببرید. از خوشی های کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز از دبی به تهران چقدر است؟

قبل از سفر به دبی، دانستن زمان پرواز بسیار مهم است. پرواز تهران به دبی مستقیم و 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. قبل از سفر به دبی، رزرو هتل ضروری است. شهر مدرن دبی مجلل ترین هتل های جهان را برای بازدیدکنندگان دارد.

زیباترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر در زیر معرفی شده اند.



برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران بی نظیر با غذاهای بین المللی و سرویس رفت و برگشت رایگان به مرکز خرید می باشد. دبی، مرکز شهر دبی و غیره

هتل Aterese ea Jumeirah: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل زیبا واقع شده است. سونا، جکوزی، استخر روباز، وعده های غذایی رژیمی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP از جمله خدمات این هتل است.

هتل رافلز ایخیلی: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



اون هتل دبی

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است که در قلب شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوع و متنوعی است که در آن غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی در دسترس است.

آدرس هتل تاج: دبی، مرکز برج خلیفه


هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا دارای 7 ستاره و دارای 202 اتاق در 27 طبقه می باشد. از جمله امکانات رفاهی این هتل 9 رستوران است که در آن می توانید انواع غذاهای بین المللی را میل کنید. این هتل چشم اندازی فوق العاده از خلیج فارس را ارائه می دهد.

آدرس هتل برج العرب جمیرا: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتایج پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره دبی زیبا با 225 اتاق است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و تا ریزورت ساحلی دبی حدود 30 دقیقه با ماشین می باشد. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران خود قرار می دهد استثنایی و بی نظیر است و قابل ذکر است که میهمانان در سفر به دبی تجربه خوبی خواهند داشت.

آدرس هتل پارک حیات: باشگاه قایق رانی و گلف دبی



هتل مینا سالم

هتل پنج ستاره مینا السلام دبی دارای 292 اتاق است و چشم اندازهای جذابی به دریا و خلیج دارد در حالی که تماشای دریا در این شهر کویری تضاد جالبی را ایجاد می کند. اتاق هایی برای معلولان جسمی و همچنین برای سالمندان.

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


پایان

در طی این تحقیق سوالات مهمی قبل از سفر به دبی بررسی شده است تا عزیزان سفری شیرین و خاطره انگیز داشته باشند. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، اجاره خودرو از شرکت اجاره سعادت را توصیه می کنیم. صرفه جویی در هزینه و زمان با استفاده از کرایه ماشین در دبی هزینه دارد