افزونه All in One SEO Pack، ممکن است بسیاری از وب مسترها از این افزونه استفاده کرده باشند. این افزونه می تواند کلمات کلیدی و توضیحات سایت را در تنظیمات اصلی وب سایت شما قرار دهد و وردپرس به صورت پیش فرض از این تنظیمات استفاده نمی کند اما باید گفت که وردپرس مدت زیادی است که وجود داشته است. که دارای کلمه کلیدی و برنامه توضیحات سایت می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه محبوب با بلاگتون همراه باشید

اطلاعات مکان

کلمات کلیدی و توضیحات سایت (کلمات کلیدی و صفحه فرود) دو قسمت اصلی سایت هستند که در بالای سایت قرار می گیرند. با قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود می توانید مخاطبان موتورهای جستجو را جذب کنید و با درج توضیحات سایت خود می توانید متن لینک را در موتورهای جستجو تنظیم کنید و البته کاربران بیشتری را جذب کنید.

زمانی که وردپرس را نصب می کنید در ابتدا این دو قسمت وجود ندارد و باید به صورت دستی این تگ ها را به سربرگ قالب خود اضافه کنید یا از افزونه All in one SEO Pack کمک بگیرید.

Mawonekedwe یک افزونه All in One SEO Pack است

شعار این افزونه آماده سازی خودکار وردپرس شما برای موتورهای جستجو است!

این افزونه دارای ویژگی های متنوعی است، شما می توانید به راحتی افزونه را نصب کنید، سپس آن را باز و باز کنید، سپس کلمات کلیدی و توضیحات سایت خود را وارد کرده و ذخیره کنید.

در واقع کار به اینجا ختم نمی شود و در صفحه نصب و فیلدها علاوه بر ارسال اطلاعات بیشتر و بهتری وجود دارد که در اینجا نمی توان به تفصیل توضیح داد اما به دلیل اینکه این شرایط بسیار مهم است و قابل تامل است با سلام. لعنتی

مطالعه مقاله کامل: https://blogten.ir/all-in-one-seo-pack-pl/