روتختی اسپرت ساده و کم بو است، بنابراین یکی از بهترین گزینه های روتختی برای انواع دکور است. همانطور که می دانید اتاق خواب یکی از حساس ترین اتاق های هر خانه است. بنابراین برای داشتن اتاق خوابی راحت و آرام باید توجه زیادی داشته باشیم. اگر به دنبال تخت خواب اسپرت برای اتاق خواب یا اتاق خواب نوجوان خود هستید، منبع: https://www.pbteen.com/shop/furniture/beds-headboards/ در مطالب زیر به تمامی تخت خواب های اسپرت پرداخته ایم. با ما بمان.

ست خواب ورزشی برای چه گروه سنی مناسب است؟

تخت خواب های اسپرت مدل هایی هستند که برای تمامی سنین اعم از کودکان و بزرگسالان مناسب هستند این سبک روتختی که در دو مدل یک نفره و دو نفره در بازار بسیار رایج است به دلیل سادگی احساس سبکی، آرامش و راحتی را به وجود می آورد. .

چرا خدمات خواب ورزشی امروزه طرفداران زیادی دارد؟

مینیمالیسم یا سادگی یک سبک هنری است و به زبان ساده امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. تخت‌خواب‌های ورزشی عمدتاً در طراحی سبک مینیمالیستی استفاده می‌شوند. در سبک مینیمالیستی، تمرکز اصلی بر حذف قطعات و عناصر اضافی است. آنها به این سبک دکوراسیون اعتقاد دارند: در اتاق خواب که بسیاری از ما آن را مکانی امن می دانیم، با حذف تزیینات و تجملات اضافی، فضای آرامش بیشتر می شود.

ویژگی سرویس ورزشی اتاق خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان اسپرت دارای تعدادی ویژگی است که در زیر به بررسی آنها می پردازیم:

حمل و نقل ساده

برای سهولت حمل و نقل در طعم ورزشی از مواد بسیار سبک و سبک استفاده می شود. این مزیت برای خانواده هایی که دائما در حال حرکت هستند بسیار راحت و مهم است.

مدل های مختلفی توسعه داده شده است

یک الگوی خاص به طور کلی در سرویس خواب های کلاسیک تانیل چوب استفاده می شود، اما در سرویس خواب های ورزشی چنین نیست. در خانواده سوئیت اسپرت مدل های مختلفی وجود دارد. مثلا، دور آینه اتاق خوابت ورزش ها را می توان در اشکال مختلف مانند مربع یا مستطیل سفارش داد.

زندگی طولانی

شاید فکر کنید تخت خواب های اسپرت به دلیل جنس سبک و ساده، ضعیف تر از سایر سرویس خواب ها هستند. اما اینطور نیست. سرویس خواب های اسپرت سال ها همراه شما خواهند بود زیرا از چوب و مواد مرغوب ساخته شده اند. به یاد داشته باشید که فقط به دلیل نرم یا سبک بودن آنها به این معنی نیست که کیفیت پایینی دارند.

سلیقه همه نوجوانان و جوانان

اکثر جوانان امروزی تمایل زیادی به یک تختخواب ساده یا حتی ورزشی دارند. حتی امروزه، در خانه‌هایی که دارای دکوراسیون مجلل هستند، تنها اتاق خواب اصلی می‌تواند فضایی برای تخت‌خوابی با سبک کلاسیک داشته باشد.

قیمت مناسب و ارزان

با افزایش نرخ ارز، قیمت ملحفه و مبلمان خارجی نیز روز به روز در حال افزایش است. با این حال، خوبی این است که کیفیت محصولات برخی از تولیدکنندگان داخلی بالا است، بنابراین به عنوان رقیب در بازارهای خارجی و بین المللی دیده می شوند. یکی از این تولیدکنندگان بالسا است که جدا از کیفیت محصولاتش زیبایی زیبایی هم دارد که دست هیچکس نمی تواند به آن دست بزند.

نکاتی که باید قبل از خرید تخت نوجوان ورزشی در نظر بگیرید

توصیه می کنیم قبل از خرید تخت خواب ورزشی با نکات زیر آشنا شوید:

ست خواب ورزشی از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توانید بسته به نیاز خود آن ها را کم یا زیاد کنید. به عنوان مثال، اگر نمی خواهید پول زیادی برای ست اتاق خواب خرج کنید، می توانید چیزهایی مانند کمد یا پفک را از ست حذف کنید.

اکثر کمدهای کنار تخت مدرن و امروزی از ام دی اف، فلز، چوب، پارچه یا ترکیبی از اینها ساخته شده اند. به خاطر داشته باشید که هر چه چوب بیشتر در سرویس خواب استفاده شود، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

خوب است پس از انتخاب رنگ و نوع مبلمان اتاق خواب سرویس خواب نوجوان تانیل چوب خود به سراغ خرید سرویس خواب بروید. اگر نه، می تواند باعث عدم تعادل در فضای اتاق شما شود و افکار شما را گیج کند. عموما از رنگ های خنثی در ملافه های ورزشی استفاده می شود. بنابراین توصیه می کنیم از رنگ های ملایم و ملایم برای پرده ها، فرش و سایر لوازم اتاق خواب خود مانند: سبز، آبی، کرم، خاکستری، صورتی، یاسی استفاده کنید.


اندازه استاندارد تخت های دونفره 200*160 است، اما اگر اتاق شما بسیار بزرگ است، می توانید یک تخت دونفره از 180 تا 200 تهیه کنید.