مزایا و معایب اجاق گاز رومیزی/پانلی شاید چند سال پیش اجاق گاز چندان رواج نداشت، اما اکنون به دلیل کاهش خانه ها و به خصوص آشپزخانه ها، بسیاری از خانواده ها خود را مجبور به این کار می بینند. . آنها به میل خود به این مدل گریل گازی روی آوردند و هر دستگاه دارای چندین نقطه قوت و منفی است. البته ممکن است در نمای کلی ایده های بهتری وجود داشته باشد که در این مقاله به آن ها می پردازیم.به صورت پنل یا میز (ساخته شده). -in) اجاق گاز و در اشکال و اندازه های مختلف موجود می باشد.اشکال و مواد مختلفی در بازار موجود است.

انواع اجاق گاز صفحه ای: همانطور که از نام آن پیداست در قسمت هایی از آشپزخانه مانند میز یا کابینت های جداگانه قرار می گیرند و قابل جابجایی نیستند. تعداد شعله ها در این مدل گازی از 1 شعله شروع شده و به 6 شعله می رسد. این مدل های اجاق گاز عمدتا گازی هستند اما مدل های نمایشگر الکترونیکی لمسی و دیجیتالی ساخت برخی شرکت های خارجی و داخلی نیز وجود دارد که بسیار شیک و زیبا هستند و جلوه و زیبایی خاصی به آشپزخانه می بخشند. دکوراسیون و به چند دسته کلی تقسیم می شوند.

اجاق گاز صفحه تخت با سطح فولادی (از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت بالا استفاده می کند)

اجاق گاز رومیزی با جلو شیشه ای (لیوان های برندهای نماینده تا 300 درجه را تحمل می کنند)

اجاق گاز رومیزی شیشه ای (ترکیب شیشه و آهن) سرویس لوازم خانگی بوش

اجاق گاز رومیزی سرامیکی (که در این مورد به دلیل مصرف برق زیاد مورد توجه قرار نمی گیرند)

مزایای کلی این مدل اجاق گاز پانلی

1: فضای کمتری اشغال می کند و در اکثر آشپزخانه ها قابل نصب است

2: چیدمان برتر در کابینت و زیبایی بیشتر در طراحی

3: رنگ های متنوع و امکان ترکیب با لوازم دیگر

4: اندازه ها بسیار بالا هستند از 30 سانتی متر تا 120 سانتی متر

5: قابلیت طراحی صفحه فولادی با اشکال مختلف از یک قسمت تا پنج قسمت

6: سرعت پردازش بیشتر در هنگام تمیز کردن

7: فضای زیر اجاق گاز قابل استفاده است

8: استفاده از اجاق گاز در قسمت های مختلف آشپزخانه حتی به صورت جزیره ای امکان پذیر خواهد بود

اینها معایب رایج استفاده از این محصول است

1: عدم امکان انتقال کالا

2: فر به دستگاه متصل نیست

3: مشکل فشار ناکافی گاز خروجی هنگام استفاده همزمان از 4 یا 5 مشعل.

4: عدم امکان استفاده برای ظروف بسیار بزرگ و سنگین

چند شعله برای آشپزخانه شما مناسب است؟

آشپزی ممکن است شغل روزمره شما نباشد، اما برای جمع های خانوادگی، مهمانی های شام و تعطیلات، قطعا به چیزی بیش از یک یا دو اجاق گاز نیاز دارید. هنگام خرید اجاق گاز به چند نکته اساسی توجه کنید. یکی از آنها پلوپز است. سعی کنید این شعله را از سینک و یخچال دور نگه دارید. خدمات اجاق گاز مبله بوش به طور کلی فضای بین شعله ها، اندازه بشقاب و پیکربندی آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هنگام خرید اجاق گاز به بزرگترین دیگ خود فکر کنید. تعداد مشعل های بیشتر به معنای انعطاف بیشتر در آشپزی است و سرآشپزهای حرفه ای به تعداد شعله های بیشتر با انرژی خروجی متفاوت نیاز دارند. اگرچه 4 مشعل خوب خواهد بود، اما تاکنون کسی از مشعل های گازی زیاد شکایت نکرده است. اگر فضای کافی در آشپزخانه دارید، بهترین گزینه 5 شعله است.

آیا سفره ها راحت تر تمیز می شوند؟

تمیز کردن اجاق‌های گازی نسبت به اجاق‌های گازی ساده‌تر است. در بین مدل های مختلف گاز، گاز رومیزی بدون درز از رسیدن آلاینده ها به شعله جلوگیری می کند و به راحتی تمیز می شود. در برخی مواد، سطح گاز برای جلوگیری از نفوذ آلاینده ها به زیر آن یکپارچه شده است و تمیز کردن گاز آنقدرها هم سخت نیست.