به گزارش کارمادیو، این دو روش که به تازگی وارد دنیای پوشاک، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی شده اند، در مدت زمان کوتاهی به موفقیت های زیادی دست یافته اند. در مورد این دو روش یعنی لیفت ابرو و لمینت ابرو باید گفت که هر دو حالت و ظاهر ابرو را اصلاح می کنند. اما در اجرا و نتیجه نهایی تفاوت هایی وجود دارد.

هدف اصلی لیفت ابرو ایجاد جذابیت و بازگرداندن فرم ابروها است، در حالی که هدف اصلی لمینت تقویت و ایجاد حجم در ابروها است. به عبارت دیگر لمینت ابروها را تقویت و کراتینه می کند و لیفت باعث تغییر شکل و بالا بردن ابروها می شود.

لمینت ابرو چیست؟

لمینت ابرو جایگزینی طبیعی برای صاف کردن، پرپشت کردن و رنگ کردن موهای ابرو، لبه برش انواع درمان های زیبایی است. ماندگاری لمینت ابرو مانند لیفت ابرو حدود 30 تا 45 روز است.

همه افرادی که دارای ابروهای متفاوت، افتاده، متقارن، نازک، کوچک و بی‌شکل، ضعیف و کم رنگ هستند، می‌توانند با استفاده از پچ ابرو به این شکل، برای فرم دادن، تقویت و کراتینه کردن ابروها.

لمینت ابرو در خانه با مواد طبیعی.

اپیلاسیون ابرو معمولا با استفاده از انواع مواد شیمیایی انجام می شود. اما اگر می خواهید از محصولات طبیعی برای رنگ کردن ابرو در خانه استفاده کنید، بهتر است مراقب باشید و محتاط باشید. در زیر یک روش آسان برای کشیدن ابرو با استفاده از محصولات طبیعی شرح داده شده است:

ابروها را در خانه با روغن آرگان یا روغن نارگیل لمینت کنید

ابتدا کافی است پوست خود را خوب بشویید و خشک کنید. حالا چند قطره روغن آرگان یا روغن نارگیل را روی انگشتان خود بریزید و ابروهای خود را به آرامی ماساژ دهید.

این کار را به طور مداوم تکرار کنید تا لایه ها کاملا خیس شوند. سپس از ژل آلوئه ورا روی ابروهای خود استفاده کنید و آن ها را به دلخواه فرم دهید. در نهایت حداقل 15 تا 20 دقیقه بگذارید تا جذب شود. ژل آلوئه ورا دارای خواص درمانی و مرطوب کنندگی است که به تقویت و رفع خشکی چشم کمک می کند.

توجه داشته باشید که این روش نتایج و مقاومتی مشابه انواع روش های حرفه ای لمینت ابرو با مواد شیمیایی متفاوت نخواهد داشت.

تفاوت بین لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؟ نکات مهم قبل و بعد از لیفت و لمینت ابرو

لیفت ابرو چیست و چقدر طول می کشد؟

اگر می خواهید ابروهای خود را در کوتاه ترین زمان برنامه ریزی کنید و آنها را زیبا و شیک نشان دهید، لیفت ابرو به صورت موقت و نیمه دائمی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

لیفت ابرو به سه روش دائمی، دائمی و موقت انجام می شود که امروزه به یکی از محبوب ترین مشکلات در زمینه مد و زیبایی تبدیل شده است.

همانطور که می دانید لیفت ابرو یک تکنیک نسبتا جدید برای داشتن ابروهای پرپشت و جذاب است. با استفاده از روش‌ها و مواد گیاهی ارگانیک ویژه، تکنسین مربوطه ابروهای شما را فرم داده و ظاهر آن‌ها را بهینه می‌کند. این نه تنها باعث تقویت و فرم دادن به ابروها می شود، بلکه آنها را پر کرده و زیبایی را نیز افزایش می دهد.

برای لیفت موقت ابرو می توان از ابزارهایی مانند برس ابرو، صابون و ژل ابرو استفاده کرد، در حالی که برای لیفت ابرو نیمه دائمی به مواد و تجهیزات خاصی نیاز است که در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی انجام می شود. این مدل ساختمان معمولاً چند هفته (6 تا 8 هفته) دوام می آورد.

چه نوع فردی برای لیفت و لمینت ابرو مناسب است؟

لمینت ابرو بیشتر برای افرادی با ابروهای روشن، کم پشت و ابروهای نازک مناسب است. اگر ابروهای افتاده یا افتادگی پلک دارید، می توانید لیفت ابرو را انتخاب کنید.

البته مردم به دلیل مشکلات ظاهری همیشه سراغ لیفت ابرو و لمینت نمی روند. گاهی اوقات افراد به دلیل مشغله کاری نمی توانند برای برنامه ریزی ابروهای خود وقت بگذارند یا دوست ندارند از آرایش برای ابروهای خود استفاده کنند. در چنین مواردی لیفت ابرو و لمینت گزینه های خوبی برای انتخاب هستند.

بعد از لیفت ابرو و لمینت مراقب باشید

لیفت ابرو و مراقبت از ابرو برای حفظ و بهبود نتایج مهم هستند. این اقدامات احتیاطی عبارتند از:

به مدت 24 تا 48 ساعت پس از لیفت ابرو و لمینت از دست زدن و لمس زیاد و همچنین آب روی ابروها خودداری کنید. این عمل باعث می شود که مواد شیمیایی استفاده شده روی ابروهای شما از بین نرود و از ماندگاری لمینت ابرو کاسته نشود.

به مدت 24 تا 48 ساعت از استفاده از محصولات آرایشی حاوی الکل، روغن یا گریس روی چشم خودداری کنید.

ابروهای لمینت شده تا زمانی که ثابت نشوند به استرس فیزیکی حساس هستند. به همین دلیل، بهتر است سبک خواب خود را تنظیم کنید و در 48 ساعت اول به پشت بخوابید تا ابروهای شما با سطح بالش تماس فیزیکی نداشته باشند.

از مصرف محصولات ضد التهاب و ضد قرمزی مانند کرم آلوئه ورا یا گل همیشه بهار برای کاهش التهاب و قرمزی بعد از عمل خودداری کنید.

پس از لیفت و لمینت برای شستشوی صورت تا حدود 48 ساعت از آب داغ روی صورت خود استفاده نکنید، زیرا گرما می تواند شکل موهای ابرو شما را تغییر دهد و باعث فر شدن آنها شود.

مواد لیفت ابرو ماهیت شیمیایی دارند و می توانند پوست یا موهای ابرو شما را تحریک کنند.

بنابراین طبیعی است که پوست شما در روزهای اول حساس تر باشد، بنابراین حداقل تا 3 روز از لایه بردارها استفاده نکنید. همچنین از استفاده از کرم ها یا نرم کننده ها و روغن ها خودداری کنید. ابرو