در ادارات، موسسات آموزشی و بسیاری از مغازه ها، داشتن پرینترهای چندکاره بسیار ضروری است تا بتوانید اسناد مورد نیاز خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی پرینت یا کپی، اسکن یا فکس کنید. اگر قصد خرید چاپگر چندکاره را دارید، بهترین و پرفروش ترین پرینترهای چندکاره را به شما معرفی می کنیم.

لیست بهترین پرینترهای چندکاره موجود در بازار

تنوع پرینترهای چندکاره موجود در بازار یافتن گزینه مناسب هنگام خرید را دشوار می کند. در زیر چندین پرینتر چندکاره از برندهای مختلف را معرفی می کنیم تا بتوانید با مشخصات آنها آشنا شوید، مدل مورد نیاز خود را بیابید و در نهایت آن را خریداری کنید.

چاپگر HP LaserJet MFP M725dn

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین MFP های لیزری هستید، LaserJet MFP M725dn اچ پی یکی از آن مدل هایی است که به دلیل قابلیت پرینت، کپی و اسکن و به خوبی از تجهیزات مهم در دفتر به حساب می آید. با دانستن اینکه. این چاپگر که برگه های سایز A3 را چاپ می کند می تواند 500 تا 200 برگ در ماه چاپ کند. این چاپگر دارای چاپ سیاه و سفید بوده و برای تامین جوهر خود از تونر HP14A-CF214A استفاده می کند. با توجه به سرعت این محصول می توانید 40 صفحه در دقیقه با وضوح 1200*1200 dpi چاپ کنید. انواع کاغذهای مورد استفاده در این چاپگر عبارتند از: کاغذ معمولی، کاغذ عکس، حروف، کارت پستال، پاکت نامه و کاغذ شفاف. این پرینتر چند کاره لیزری همچنین دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی است که استفاده از چاپگر را آسان می کند.

چاپگر HP LaserJet Pro 500 Color MFP M570dw

اگر نیاز به چاپ بر روی کاغذ رنگی دارید و کیفیت چاپ تصویر برای شما بسیار مهم است، MFP LaserJetPro 500 Color M570dw HP را در نظر بگیرید که دارای فناوری چاپ لیزری است. این دستگاه با وزن 40.8 کیلوگرم قابلیت چاپ در دو طرف را دارد و به راحتی می توانید چهار عملکرد چاپ، کپی، فکس و اسکن را انجام دهید. این چاپگر که یکی از بهترین پرینترهای چندکاره رنگی است می تواند 75000 صفحه در ماه را با وضوح 600*600 dpi چاپ کند. اگر سرعت چاپ برای شما مهم است، این چاپگر به شما امکان می دهد با سرعت 31 صفحه در دقیقه یا 99 صفحه در دقیقه کپی کنید. یک صفحه نمایش LCD کوچک نیز به این چاپگر متصل است که اطلاعات را در حین کار نمایش می دهد.

چاپگر برادر مدل MFC-L8690CDW

چاپگر Brother MFC-L8690CDW یکی از بهترین چاپگرهای اداری چندکاره با عملکرد خوب و قیمت مناسب است. این چاپگر دارای چاپ رنگی بوده و از فناوری لیزر برای چاپ استفاده می کند. وزن چاپگر تنها 27.9 کیلوگرم و ابعاد آن 539 x ​​526 x 435 میلی متر است. بنابراین می توانید آن را در مکانی قرار دهید که خیلی بزرگ نباشد. تونر استفاده شده در این چاپگر TN-451 می باشد. این چاپگر می تواند 3000 صفحه با جوهر سیاه یا 1800 صفحه با جوهر رنگی در طول ماه چاپ کند. وضوح 600 x 2400 dpi همچنین تضمین می کند که تمام صفحات و تصاویر با کیفیت خوب چاپ شوند. بنابراین لازم نیست نگران کیفیت تصاویری که چاپ، اسکن، فکس یا کپی می کنید باشید.

چاپگر برادر MFC-L5755DW

یکی دیگر از بهترین پرینترهای چندکاره بازار با قیمت مناسب و عملکرد ایده آل، چاپگر لیزری MFC-L5755DW است. این چاپگر 4 طرفه دارای فناوری چاپ لیزری و تک رنگ است. یکی از ویژگی های جذاب این چاپگر قابلیت چاپ در دو طرف و همچنین تغذیه خودکار ADF می باشد. بنابراین سرعت دستگاه بالا است و می تواند تا 40 صفحه در دقیقه چاپ کند. وضوح 1200 x 1200 dpi نیز نوید چاپ با کیفیت از این چاپگر را می دهد.

چاپگر HP Color LaserJet Pro MFP M479fnw

چاپگر چندکاره HP Color LaserJet Pro MFP M479fnw دارای عملکردهای چاپ، کپی، فکس و اسکن و همچنین قابلیت های ایمیل است. اگر هر روز عکس های رنگی را چاپ و کپی می کنید و نیاز به چاپ 4000 صفحه در ماه دارید، این چاپگر یکی از پرفروش ترین چاپگرهای چندکاره رنگی آوافرهنگ است. وضوح بالای 600 x 600 dpi تضمین می کند که حتی هنگام چاپ تصاویر نیز به خوبی کار می کند.