یکی از الزامات او این است که جوجه ها جایی برای پرسه زدن نداشته باشند، محیط بسته باشد و از سیستم مه پاش پرنده استفاده کند. این سیستم ها توانسته اند مزایایی را ارائه دهند که توجه بسیاری از مرغداران را به خود جلب کرده است، بنابراین توصیه می شود در خرید مه پاش معطل نکنید. سیستم های مه پاش کاربردهای زیادی در پرورش طیور دارد که از مهمترین آنها می توان به ایجاد رطوبت و جلوگیری از مرگ جوجه ها اشاره کرد. بنابراین اگر نمی خواهید مرغ شما به دلیل گرمای زیاد و کمبود اکسیژن آسیب جبران ناپذیری ببیند، با ما در بازرگانی آب نیرو به عنوان یکی از بهترین تامین کنندگان سیستم های مه پاش همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

سیستم مه پاش طیور چیست؟

استفاده از سیستم مه پاش در مرغداری ها به دلیل کارایی بالا فرصت های گسترده ای را ارائه می دهد. یکی از دلایل اصلی استفاده از این روش در مرغداری ها ایجاد رطوبت برای جلوگیری از مرگ جوجه ها می باشد. در مرغداری های صنعتی، جوجه ها فضای کافی برای پرسه زدن ندارند. بنابراین رطوبت باید بیشتر از دمای معمولی بدن حیوان باشد. همچنین می تواند از آلودگی و گسترش بیماری ها جلوگیری کند.

با استفاده از سیستم مه پاش پره ای می توان از آن در مواقعی که نیاز به ضدعفونی و بالاتر باشد استفاده کرد. این سیستم بهترین روش برای خنک کردن گوشت طیور محسوب می شود. به این ترتیب آب پرفشار از شیر با استفاده از پمپ و لوله های مخصوص پخش می شود و در اثر تبخیر آب دمای خانه کاهش می یابد و از میزان گرد و غبار و بو در مرغ خانه کاسته می شود. و کاهش می یابد. در نهایت برای افزایش رطوبت محیط و ایجاد محیط مساعد برای رشد پرندگان از دستگاه بخور استفاده کنید.

مزایای استفاده از مه در مرغداری ها

هرکسی که در زمینه پرورش طیور و پرندگان فعال است، مسلماً می داند که استفاده از مه پاش چقدر اهمیت دارد. این سیستم انواع مختلفی دارد و هر کدام با در نظر گرفتن معیارهای خاصی ساخته می شوند. با وجود اینکه مدل های قدیمی مه از کارایی کافی برخوردار نیستند، امروزه می توانید این محصولات را با بالاترین کارایی و قابلیت خریداری کنید.

برای خرید سیستم سمپاشی طیور به سایت بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید و محصول مورد نظر را از طریق مرکز خرید اینترنتی جهت تحویل فوری سفارش دهید. سیستم های رطوبت ساز ما با بهترین قیمت ها در دسترس هستند و مزایای قابل توجهی را ارائه می دهند، از مهمترین مزایای خرید سیستم مه پاش برای مرغداری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: https://it-planet.ir/58707

استرس ناشی از گرمای شدید را کاهش دهید

رشد پرندگان را افزایش دهید

افزایش بهره وری در تولید مرغ

کاهش دمای بدن پرندگان

ایجاد شرایط مساعد در فصول گرم سال

از درگیری بین پرندگان اجتناب کنید

اضافه کردن تهویه مطبوع

از بین بردن بوهای نامطبوع از محیط

افزایش مقاومت پرندگان در برابر بیماری ها

محیطی مناسب برای تنفس پرندگان ایجاد کنید

این مزایا و شرایط مساعد منجر به رشد و تولید پرندگان بیشتر می شود، مطمئن باشید از ضرر آن کاسته شده و مرغداری شما حداکثر بازده و سود را به همراه خواهد داشت.

آب مرغ را از شرکت آب نیرو بیزینس بخرید

برای تسهیل فرآیند خرید طیور، گزینه های خرید آنلاین را در اختیار کاربران خود قرار داده ایم. با استفاده از لینک های موجود در وب سایت ما abniro.com می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید. هدف ما فراهم آوردن شرایط مطلوب برای فروش انواع سیستم های اتمیزه با بهترین قیمت می باشد. برای اطلاع از مشخصات و قیمت محصول مورد نظر خود با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید. پس از ثبت سفارش، ما محصول را در اسرع وقت تحویل خواهیم داد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاوره رایگان با یکی از همکاران ما تماس بگیرید.

اجزای تشکیل دهنده انواع مه پاش طیور از موادی ساخته شده است که از فرسایش و خوردگی جلوگیری می کند. در صورت مشاهده هرگونه آسیب، توصیه می شود سریعا آن را رفع کنید. بررسی کنید که سطح رطوبت سالن ها مطابق با معیارهای تعیین شده باشد. زیرا کاهش یا افزایش بیش از حد می تواند مشکلات خاصی ایجاد کند. به همین دلیل اصول کنترل رطوبت هنگام استفاده از سیستم مرطوب کننده طیور اهمیت دارد. همچنین ارزیابی دقیق سطح رطوبت خاک و هوا در سالن توصیه می شود.

اخرین حرف

هنگام خرید سیستم مه پاش پرندگان، مطمئن شوید که محصول را از یک شرکت معتبر خریداری کرده اید. شرکت هایی که سال ها تجربه در این زمینه دارند می توانند محصولات با کیفیت بهتری را به مشتریان عرضه کنند و سال ها با محصولات بی کیفیت اعتبار خود را زیر سوال نبرند. از آنجایی که سیستم پاشش طیور یکی از ملزومات هر مرغداری می باشد، در بازرگانی آب نیرو توانسته ایم این سیستم ها را مطابق با استانداردهای جهانی و با مناسب ترین قیمت ارائه کنیم.